Вълчи апетит!

вълчи глад

 

Как да преборим чувството за постоянен глад?

Има хора, които са щедро надарени с апетит. Те не изпитват емоционален глад и не използват храната като борба със скуката. Те наистина са гладни постоянно. Ако сте от тези хора, продължете да четете. Предлагаме ви няколко съвета, които ще ви помогнат да се справите с вълчия апетит.  

Ако „страдате“ от вълчи апетит, най-вероятно редовността, качеството и количеството на храната, която приемате, не са подходящи за вашия метаболизъм. Това ви кара да се чувствате неудовлетворени. Например ако имате бърз метаболизъм, но хапвате плодове за закуска и салата за обяд, вие ще изпитвате постоянен глад. Опитайте да закусвате с бъркани яйца и пълнозърнеста филийка хляб и сутрините ви ще се променят. Освен да съобразите храната, която приемате с вашия метаболизъм , можете да изпробвате и следните трикове, които ще ви помогнат да се почувствате сити:

Избирайте нискокалорични, но богати на фибри храни

Богатите на фибри храни създават усещане за ситост и това ще ви помогне да не усещате глад по-дълго време, избягвайки допълнителни калории. Заредете се с храни с високо съдържание на фибри като пълнозърнести мюсли, къпини, малини, боровинки и бобови изделия и ще успеете да отслабнете, без да се чувствате вечни гладни и нервни.

Пийте много вода и приемайте богати на вода храни

Когато почувствате вълчия апетит, изпийте литър вода. Сами проверете дали това няма да ви помогне да се справите с чувството си за глад. Пробвайте да консумирате и повече храни с богато съдържание на вода, които ще ви накарат да се чувствате заситени – супа, плодове и зеленчуци.

Спете повече!

Отдавна е известно, че много хормони се влияят от съня, но съвсем скоро и апетитът беше включен към тази картина. Изследванията показват, че лептина и грелина, два от хормоните, които регулират апетита, директно се влияят от продължителността на съня. Случвало ли ви се е да прекарате безсънна нощ? Най-вероятно на следващия ден сте чувствали постоянен  глад, независимо от приетото количество храна. Това се дължи на действието на лептина и грелина. Грелина стимулира апетита, а лептина изпраща сигнал до мозъка, когато сте нахранени.  Когато сънят е ограничен, нивата на лептина намаляват, а тези на грелина се увеличават. Липсата на сън стимулира и отделянето на хормона на стреса, който е виновен за „складирането“ на коремни мазнини. Всичко това ясно показва, че липсата на сън води до често преяждане и напълняване. Другият път когато избирате дали да си легнете по-рано или да се насладите на среднощна закуска – помислете за последствията и изберете съня.

Ако все още нямате индивидуален хранителен режим, можете да го поръчате от тук.

Откъс
Вълчи апетит!
Заглавие
Вълчи апетит!
Описание
Има хора, които са щедро надарени с апетит. Те не изпитват емоционален глад и не използват храната като борба със скуката. Те наистина са гладни постоянно. Ако сте от тези хора, продължете да четете. Предлагаме ви няколко съвета, които ще ви помогнат да се справите с вълчия апетит.
Автор
Издател
Топ Форма

За първи път ли си на нашия сайт?

Ако отговорът ти е да, радваме се, че ни откри! Нашата мисия е да ти помогнем да постигнеш или да задържиш перфектните килограми, като се храниш здравословно. Това е напълно възможно с подходящия точно за теб хранителен режим. Надяваме се да сме ти полезни.

Поръчай своя режим

Виж повече за програмата

Моля, проверете имейла си за линк за промяна на парола. Ако все още имате проблеми – моля, пишете ни на info@topforma.bg