Кухнята като помощник в отслабването

здравословната кухня

Спазването на режимите на Ипократис ви помага постепенно да придобиете правилни хранителни навици и в последствие на това да постигнете и задържите желаните килограми С днешната статия искаме да ви покажем как да превърнете кухнята си в свой помощник в процеса на влизане в топ форма.

Как да организираме кухнята си така, че да ни помага да вземаме правилни решения за своята диета:

1. Поставете плодовете и зеленчуците на видимо място

Според нашите дългогодишни наблюдения, както и според други проучвания, колкото по-видима и близо до вас е дадена храна, толкова по-високи са шансовете да я изядете. Видимостта е много важен фактор. Доказано е, че нещото, което първо попадне в полезрението ви е това, за което започвате да мислите в последствие. Възползвайте се от този факт и поставете здравословните и полезни храни на видими места в кухнята си! Напълнете рафта на хладилника си, който се пада на равнището на очите ви, с пресни зеленчуци (можете да ги измиете и нарежете предварително, за да са готови за консумация и да изберете тях, когато ви се похапва нещо); поставете купа с плодове на видимо място в кухнята. Ще бъдете изненадани от резултата! Вместо да си мечтаете за бисквити или шоколад, няма да можете да спрете да мислите за ябълката, която сте видели на плота в кухнята.

2. Скрийте сладките неща и вредните храни

По същата причина, поради която полезните храни трябва да са на видимо място, мястото на сладките и солени изкушения е в някой труднодостъпен шкаф. Що се отнася до храната  – поговорката „Далеч от очите – далеч от сърцето!“, е напълно валидна. Изследванията показват, че хората ядат два пъти повече шоколад, ако той се намира пред тях, отколкото в случаите, когато е на около 2 метра разстояние и е покрит. Съхранявайте всички вредни храни, които имате неблагоразумието да си купите (бисквити, чипс и др.), в затворен шкаф извън кухнята. Хората, които процедират по този начин са между 6 и 9 килограма по-леки от тези, които държат вредните храни в леснодостъпен шкаф в кухнята. Най-лесният начин да устоите на изкушението е да не носите вредни храни в дома си.

3. Заменете чиниите за основно ястие с чинии за салата

Всички знаем, че едно от най-трудните неща в процеса на влизането в топ форма, е преминаването към точните количества храна или с други думи – умереното хранене. Може да отнеме малко време, но в момента  в който тялото Ви се приспособи към по-малките порции храна, ще усетите, че се чувствате сити и без да прекалявате.  За да подпомогнете процеса можете да залъжете очите и ума си като използвате по-малки чинии. Така само  визуално ще ви изглежда, че хапвате повече. Правете малки крачки към голямата промяна.

4. Направете кухнята си уютна

Спокойната обстановка увеличава чувството за удовлетвореност и намалява конумацията на храна с около 18%. Опитайте да направите светлината в кухнята си по-мека; пуснете спокойна фонова музика или поставете ароматни свещи – може да е всичко, което ви помага да се отпуснете и да намалите нивата на стрес преди да седнете на масата. Превърнете кухнята в свой помощник в борбата с килограмите!

Подредете кухнята и ежедневието си така, че да можете да се храните редовно, качествено и умерено! Спазването на подходящия за вас хранителен режим е най-лесният и ефективен начин да постигнете това.
Откъс
Кухнята като помощник в отслабването
Заглавие
Кухнята като помощник в отслабването
Описание
Спазването на режимите на Ипократис ви помага постепенно да придобиете правилни хранителни навици и в последствие на това да постигнете и задържите желаните килограми
Автор
Издател
Топ Форма

Моля, проверете имейла си за линк за промяна на парола. Ако все още имате проблеми – моля, пишете ни на info@topforma.bg