Как работят модерните диети?

Универсална диета няма  и не може да има, защото всеки човек е различен. Да, можете да свалите килограми, спазвайки поредната хитова диета, но какво се случва след това? Чакате следващата диета-чудо и пробвате и нея, разчитайки, че ще е за последно. След това друга – още по-чудодейна, а след нея четвърта, пета и така опознавате всяка популярна диета, но никоя от тях не опознава вас!

Не е трудно да спазвате режим, какъвто и да е той, знаейки, че го правите за ограничено време (90 дни, един месец, две седмици и т.н). Нагласата на всеки спазващ подобна диета е „Мога да се справя, още Х дни и приключвам“. С една дума „изтърпявате“. Точно тук е уловката. След като „мъчението“ приключи, вие сте с Х килограма по-слаби и с изчерпано търпение. Връщате се към предишното си хранене, а скоро и към предишните килограми…

  • Преди да продължите, абонирайте се от тук за още полезни статии от нас и нашите специалисти на тема здраве, здравословно хранене и здравословно отслабване:

ГЛАДЪТ
Популярните диети са такива, защото ви „помагат“ да отслабнете. Но на каква цена? Често плащаме и със здравето си.  Най-лесният начин за сваляне на килограми е чрез гладуване – елементарно е – приемате по-малко калории от обикновено. Точно на това разчитат популярните масови диети – по един или друг начин те ви карат да гладувате.  Драстичното намаляване на дневния прием на калории логично води до отслабване, но може да доведе със себе си и загуба на мускулна маса и да причини сериозни рискове за здравето, особено в условията на пандемия. Най – безобидната проява на страничните ефекти от масовите диети е забавянето на метаболизма. Спазването на подобни силно рестриктивни диети може да намали имунитета и защитните функции на организма.

Да, вярно е, че понякога се налага да намалим драстично порциите си, ако искаме да свалим килограми, но това не означава, че трябва да гладуваме. Означава, че трябва да консумираме  достатъчното за нас количество. Здравословният хранителен режим включва именно това количество, което е  съобразено и вашето здравословно състояние и начин на живот. Ето защо нашите специалисти изготвят индивидуалните режим за нашите клиенти, базирайки се на въпросник, който включва не само целите, но и здравословното ви състояние, физическата ви активност, възрастта и още други фактори, които имат значение при определяне на точните количества храна, които са ви необходими. Вижте въпросника >>

ЙО-ЙО ЕФЕКТ
Когато след спазване на някоя от популярните  диети, се върнете към предишното си хранене, свалените килограми също ще се завърнат и йо-йо ефектът е неизбежен. За да можете да задържите килограмите, диетата трябва да се превърне в начин на живот. Здравословното хранене – редовно, умерено и качествено е единствения начин да се уверите, че ще поддържате постигнатото тегло.

ЛИПСА НА РАЗНООБРАЗИЕ
Ако някоя диета ви кара да изключвате цели групи храни от менюто си  или да ядете само един вид храна, би трябвало да се замислите дали е добра за здравето ви. Организмът ни се нуждае от разнообразна храна, за да получава целия спектър от витамини, минерали и хранителни вещества, необходими за нормалното му функциониране.  Здравословните начини за отслабване не ви забраняват – те ви учат. Не ви казват какво да не ядете, а кога и колко да ядете. При тях всички храни, които не вредят на вашето индивидуално здравословно състояние, са позволени. Тайната е да ги консумирате редовно и умерено. Затова и в програмите от Топ Форма няма забранени храни и в свободния ден можете да похапвате всичко, стига да не бъде в противоречие със здравословното ви състояние. Научете повече за нашите програми и режими >>

ЗАБОЛЯВАНИЯ
Спазването на масова диетата може да бъде дори опасно за хора със специфични здравословни състояния, за кърмещи или бременни жени.  Ако страдате от гастрит, колит, диабет, инсулинова резистентност, имате висок холестерол, псориазис, заболявания на щитовидната жлеза, вие трябва да съобразите храненето си с тези специфични състояния и за вас в никакъв случай не е препоръчително спазването на някоя от популярните масови диети. Ако имате някое от тези здравословни състояния, нашите специалисти ще включат специални съвети и ще съобразят изцяло режимът ви с тях. Нужно е само да попълните въпросника, където да отбележите здравословното си състояние. Към въпросника>>

Поддържането на балансиран и разнообразен хранителен режим е изключително важно за поддържането на добре работеща имунна система, затова специалистите не препоръчват строги, ограничаващи диети, гладуване и изключване на цели хранителни групи от менюто, особено при хора с предпоставки за по-сложно протичане на вирусни инфекции.

ЗДРАВОСЛОВНО ОТСЛАБВАНЕ – КАК?
Ако искате да свалите излишните килограми веднъж завинаги и да подобрите здравословното си състояние – масовите диети  не са начинът да го постигнете. Вместо да се изкушавате от бързите резултати от поредната ограничаваща диета, по-добре помислете какво да промените в храненето си, за да постигнете топ форма завинаги.

Спазвайки диета, изготвена специално за вас и съобразена с вашето здравословно състояние, цели и хранителни предпочитания, вие постепенно ще се научите да се храните правилно. В момента, в който правилното хранене стане част от вашия живот, поддържането на топ форма ще се случва естествено и без усилия. Ще можете да вземате самостоятелни решения как, с колко и кога да се храните и те ще са продиктувани от желанието и уменията ви да живеете и да се чувствате по-добре. Можете да поръчате своя индивидуален хранителен режим тук.

ИНДИВИДУАЛЕН РЕЖИМ – ПРИНЦИПИ
В програмите на Топ Форма менюто ви е съставено от специалист така, че да си набавяте всички необходими хранителни елементи всеки ден. Режимът ви включва само храните, които обичате, в количеството и последователността, с които да постигнете своята цел, без да се лишавате от ценни витамини. Ще постигате целта си, без риск и в съответствие със своето здравословно състояние. За повече информация, вижте едно примерно дневно меню>>

Как и защо се отслабва с индивидуален хранителен режим?

В програмите на Топ Форма, водеща е индивидуалността, като калорийният енергоприем и съотношението между мазнини, въглехидрати и белтъчини, се определя спрямо вашето здравословно състояние и целите ви. Нашата методология използва доказани методи за ускоряване на метаболизма. В програмите на Топ Форма няма забранени храни, но някои храни се консумират в определен ден – в „Свободния ден“. Режимите, изготвяни от нашите специалисти, се базират на правилото за здравословно отслабване, за да ви помогнат да отслабнете контролирано и да задържите желаните килограми, избягвайки йо-йо ефекта.

Предимства на индивидуалния хранителен режим:

  • Индивидуалният хранителен режим не ви забранява, а ви уча. Не ви казваме какво да не ядете, а кога и колко да ядете. В нашите програми всички храни, които не вредят на вашето здравословно състояние, са позволени. Тайната е да ги консумирате редовно и умерено.
  • В програмите ни няма да изпитвате глад – защото режимът ви ще включва точните за вас количества. Здравословното отслабване е трайно. Препоръчителният начин за сваляне на килограми е бавно и стабилно – около 1-1,5 кг на седмица. Това помага на нашите клиенти да отслабват контролирано и да задържат желаните килограми, избягвайки йо-йо ефекта.
  • Ще подобрите здравословното си състояние. Хората, които спазват индивидуален хранителен режим споделят с нас, че  имат повече енергия,  кръвното им налягане се нормализира, кръвната захар влиза в нормите, лошият холестерол се понижава .

Резултати и личен опит с индивидуален хранителен режим

Подбрали сме малка част от обратната връзка, споделена от нашите клиенти, които са спазвали индивидуален хранителен режим с програма на Топ Форма:

…Искам да споделя със вас че се чувствам много добре. Искам да кажа, че през годините съм пробвала и подлагала на различни диети, но резултатът е временен и след това се получава йо-йо ефекта. И пак отначало. Сега спазвам режима и съм постигнала много за два месеца. Започвам третия месец и много ми харесва. Всичко е толкова лесно удобно и бързо. Не изпитвам глад. Ям повече от колкото преди, а килограмите просто изчезват. Храната е много вкусна. Вече в свободния ден не изпитвам така голяма нужда от сладко. А толкова много го обичам. Преди просто се изкушавах да ям. Сега нещата са съвсем различни. Вече свикнах да се храня по този начин. Няма момент в който да не съм благодарна, че започнах този прекрасен и здравословен начин на живот.” Гергана, 53 год., минус 11 кг за 2 месеца.

“ За 4 месеца успях да отслабна с около 6 килограма и вече трети месец след приключване на режима от Топ Форма. Задържам постигнатото тегло. Най-важното е, че промених хранителните си навици, научих много нови неща от вас по отношение на правилното хранене и поради това ви препоръчвам на всички хора, които желаят да свалят трайно и здравословно наднорменото си тегло. Не вярвах, че този режим би могъл да ме промени толкова много с енергията , тонуса и радостта, които ми донесе…”. Ралица, 33 год., минус 6 кг за 4 месеца   Вижте още успешни истории>>

За да постигнете здравословно отслабване, трябва да се храните правилно, да откриете своето нормално хранене. Никоя популярна масова диета няма да ви каже как да направите това. Точно обратното – популярните диети не се съобразяват с вас – те ви карат вие да се съобразите с тях, без дори да ви познават. Спазването на индивидуален хранителен режим и възможността за постоянна комуникация с нашите специалисти, ви помага да откриете своето нормално хранене, да усвоите полезни хранителни навици. Спазвайки такъв режим, постепенно започвате да се храните правилно. А правилно означава редовно, качествено и умерено. След приключването му ще можете да вземате самостоятелни решения как, с колко и кога да се храните. Какво предпочитате – да нагодите ежедневието си към някоя диета или индивидуалния ви режим да бъде пригоден към вашето ежедневие? Попълнете въпросника и започнете още сега >>

Статията е актуализирана на 16.11.2020

Беше ли полезно? Оценете ни!

0 / 5