skip to Main Content

#Хранителни съставки

Нова година – нов силует

Беше ли полезно? Оценете ни!

0 / 5

01.01.2018

Януари е месецът на новогодишните обещания. Поставяме си всевъзможни цели и стартираме годината с вяра, че ще изпълним всичко. Често обаче първоначалният ентусиазъм и вяра постепенно отшумяват и остава разочарованието, че не сме изпълнили обещанията си.

Има обаче няколко лесни начина, които ще ви помогнат да изпълните новогодишните си желания, ако искате да постигнете топ форма. Вижте как:

1. С малки крачки към голямата промяна

Ако новогодишните ви обещания са прекалено абстрактни и трудни за постигане, най-вероятно дори няма да опитате да се захванете с изпълнението им. Правете малки промени всяка седмица и постепенно и метoдично ще достигнете голямата цел. По-лесно и възможно, е да местите камък по камък, отколкото цяла планина наведнъж. Малките промени, към които можете да се приспособите лесно и да направите част от начина си на живот, ще ви доведат до дългосрочен успех и до желаната цел.

  • Преди да продължите, абонирайте се от тук за още полезни статии от нас и нашите специалисти на тема здраве, здравословно хранене и здравословно отслабване:

Ако в последните месеци нито веднъж не сте тренирали и не сте си поставяли никакви ограничения по отношение на храненето, то обещанието: “От тази година ще започна да тренирам редовно и да се храня правилно” трудно ще бъде изпълнено. Но ако си кажете Тази седмица ще се старая да започна да подбирам храната, която консумирам и ще се ограничавам в количествата“. Това вече е лесно постижима цел, особено ако имате индивидуална програма с хранителен режим, съставен специално за Вас от специалист. Вижте повече за програмите на Топ Форма и какво ги прави толкова лесни и успешни >>

2. Поставете си срокове

Планът е мечта със срок, така че сбъднете мечтите си като определите срок. Ако през януари си обещаете, че ще отслабнете през тази година, най-вероятно ще попаднете в капана на „Ще започна от следващия понеделник“.  Вместо това определете точни дати за всяко нещо, което искате да постигнете. Направете си план /следвайте предната точка/. Конкретните дати ще ви помогнат да разпределите времето и усилията си по най-добрия начин и да не се стресирате от това, че трябва да започнете промяната. В програмите от Топ Форма, вие сами поставяте стартовата си дата, ние само ще Ви подкрепяме и мотивираме да започнете навреме, вижте повече >>

3. Кажете НЕ на диетите

Универсална диета няма  и не може да има, защото всеки човек е различен. Да, можете да свалите килограми, спазвайки поредната хитова диета, но какво се случва след това? Чакате следващата диета-чудо и пробвате и нея, разчитайки, че ще е за последно, до следващата година. След това друга – още по-чудодейна, а след нея четвърта, пета и така опознавате всяка популярна диета, но никоя от тях не опознава вас!

Не е трудно да спазвате режим, какъвто и да е той, знаейки, че го правите за ограничено време (90 дни, един месец, две седмици и т.н). Нагласата на всеки спазващ подобна диета е „Мога да се справя, още Х дни и приключвам“. С една дума „изтърпявате“. Точно тук е уловката. След като „мъчението“ приключи, вие сте с Х килограма по-слаби и с изчерпано търпение. Връщате се към предишното си хранене, а скоро и към предишните килограми…Прочетете още за това как работят модерните диети>>

Ако искате тази година да свалите излишните килограми веднъж завинаги и да подобрите здравословното си състояние – масовите диети  не са начинът да го постигнете. Вместо да се изкушавате от бързите резултати от поредната ограничаваща диета, по-добре помислете какво да промените в храненето си, за да постигнете топ форма завинаги.

4. Награждавайте се

Регулярно проследявайте прогреса си и измислете своя собствена система за възнаграждения, за да поддържате инерцията на силното желание. Например за всеки свален килограм, можете да си подарявате нещо специално: например, при свалени три килограма ще си подаря нова книга. Създайте своята лична система за възнаграждения сега, за да виждате какво ви очаква при всеки следващ успех. Не се предавайте! Вземете всички награди, които сте си определили. Много често, истинските постижения се изразяват освен в свалени килограми и в намалени обиколки. Затова всеки наш клиент записва постиженията си в личен профил, където заедно със специалистите по хранене следи прогреса си.

5. Бъдете реалисти

Нищо не ви доближава до провала повече, от поставянето на нереалистични цели. Ако си пожелаете да отслабнете с 15 килограма за един месец например, ще се демотивирате, когато това не се случи. Най-вероятно ще се откажете да опитате отново. Най-добрият начин за сваляне на килограми е бавно и стабилно  – около 1 – 1.5 кг на седмица.Именно здравословното отслабване ще ви помогне да се справите с излишните килограми, избягвайки йо-йо ефекта.

Ако все още не сте поръчали своя индивидуален хранителен режим, сега е моментът да го направите като попълните въпросника от тук>>. Започнете годината с конкретни действия, които ще ви помогнат да изпълните новогодишното си желание.

Други свързани статии:

Още от Топ форма

Искате да постигнете здравословното за Вас тегло и да влезете в Топ Форма след лятото? Здравословното отслабване несправедливо си е спечелило славата на бавен, труден и скъп начин за постигане на желаното тегло. Истината е съвсем различна и здравословното отслабване е по-лесният начин за…

Прочети още
лятна диета

Лятна диета?! Да! Обратно на очакванията и нагласите на повечето от нас, лятото се оказва най-подходящото време за постигане на желаните килограми. Спазването на диета през летните месеци, е по-приятно, по-ефективно и по-лесно, отколкото през останалите сезони. Всичко, което се…

Прочети още
Back To Top